میزان علاقه!!!
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

اس ام اس

 

میزان علاقه شما به عشقتون چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

♥کم دوسش دارید

 

♥فقط دوسش دارید

 

♥دوست دارید همیشه کنارتون باشه

 

♥عاشقشید

 

♥خیلی دوسش دارید

 

جوابتونو اگه دوست داشتید تو نظر دهی بنویسید

 

♥ممنون میشم♥



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت17:58---2 مهر 1393
چه کسی گفته که من تنهایم ؟




من ،





سکـوت ،





خاطرات ،





بغض ،





اشک





همیشه با همیم …






بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !


زهرا
ساعت22:28---9 تير 1393
خیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــلی دوسش دارم.
راستی ممنون به وبم سرزدی.بازم منتظرتم
پاسخ:فدات عزیزدلم...حتما


♫NADIA♫
ساعت22:23---9 تير 1393
عااااااااااااااشقششششششم

پاسخ:آخه ...الهی بهش برسی فداااات شم


.....؟؟؟
ساعت9:45---7 تير 1393
.....؟؟؟؟این علامت یعنی مهدی وای چه هوش قوی داری شما ابجی النا نمیدونی من کی هستم خخخ از این به بعد این اسم منه....؟؟؟؟تا حرفای خودمو بزنم
پاسخ:اها...ببخشید آخه نمیدونم چرا کسی وبم میاد اسمشو نمیگه قاطی میکنم...بهرحال ممنون عزیزم


شادی
ساعت18:57---5 تير 1393
اوهوووو یکی آریا و سعید رو بگیره که ترکوندن....طفلک رها جاش خالی این صحنه ها رو ببینه!!!!
پاسخ:خخخ اره والا....سعید پوستش کندست....همین وب من آخرش تو حلقومت میشه شادی


شادی
ساعت18:55---5 تير 1393
نظر من نسبت به تو گزینه1
پاسخ:از تو همین قدرشم که بمن رسیده جای غنیمت داره!!!!


.....؟؟؟
ساعت18:31---5 تير 1393
ساده” که باشی زود “حل” میشوی میروند سر وقت “مساله” بعدی !!
پاسخ:مرسی مهدی عزیزم


!!!!
ساعت12:33---5 تير 1393
نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!
پاسخ:باشه کامران جان دعامم نکن...


جواد
ساعت23:14---4 تير 1393
هاااااااا اینا ک گفتیو من نمیفهمم من از این قرطی بازیا خوشم نمیاید.فقط دکتر گفته شما عسل باید زیاد همرات باشه نباشه میمیری به افتخار اجی گلی
پاسخ:فدات شم همین قرطی بازی رو هم از من یاد گرفتی....قربونت مرسی از نظرت


جواد
ساعت23:11---4 تير 1393
اوف اجی دارم میترکممممممممممممماینا کیو دوست دارن هااااااااااااااااااااا؟سعید بزنم با بمب اتم ساخت وتن تبدیل به ذره خنثی شده ات کنم هاااااااااااااااااااااا؟
پاسخ:فدات عزیزم


mona
ساعت20:50---4 تير 1393
به تنهایی عادت کرده ام
مثل درختی خشکیده به بی برگی !
آن که ” دلت را شکست ” … ” تاریخ تولدش ” یادت مانده …
آنکه ” رهایت ” کرد تاریخ ” آمدنش ” و”رفتنش”… دقیق
و آنکه ” احساست ” را بــه بازی گرفت …
لحظه بــه لحظه خاطراتش را سالها در یاد داری … !
اما…
آنکه دوستت دارد سطری در تارخ زندگیت بـه نامش زده ای !!؟

.
پاسخ:مرسی مونا جااااان از نظرت...اونیم که دوسش دارم تاریخ زندگیم به نامشه


2fammm
ساعت18:30---4 تير 1393
hamye mavard baba man doooost daram divonatam bighararetam!!!!
پاسخ:فدااااااات عزیزدلم...


2fammm
ساعت18:29---4 تير 1393
asma goli khili goli dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooost daram
پاسخ:تو لطف داری سعید جااااااااان....


2fammm
ساعت18:29---4 تير 1393
elena goli man ke divoooooonatam!!!!!!
پاسخ:قربوووون محبتت....خیلی لطف داری فدات شم


KAMRAN
ساعت22:43---3 تير 1393
سلام اسما خانم خوبی؟
دوست دارم همیشه کنارم باشه
پاسخ:هه!!!!!تو که خوب شخصیت خودتو نشوووون دادی!!!!برو با اونایی باش که هم قد خودتن لیاقتتو دارن...من یکی لیاق تو رو ندارم...


ariya
ساعت19:47---3 تير 1393
khili dooooost daram golam...akhe dige eshghamo chejori beht sabt konam!!!!ey kash behem javab +midadi
پاسخ:فداااااات عزیزم...خودتو ناراحت نکن قسمت هرچی باشه همونه:)


ariya
ساعت19:46---3 تير 1393
خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .


ariya
ساعت19:45---3 تير 1393
شایــــــــــد نفسمــــ…
دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه
امـــــــا…
بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن
نفســـــے


ariya
ساعت19:45---3 تير 1393
برای هر قطار پُر شتاب
ایستگاه
برای هر نسیم دوره گرد
تکیه گاه
برای من، تو لازمی!


ariya
ساعت19:44---3 تير 1393
عـشـق چـه از در بـیـایـد ..
چـه از در بــرود ..
فـرقـی نـمـی کـنـد..
خـانه را حـتـمـا بـوی حـادثه پـر خـواهـد کـرد !


ariya
ساعت19:43---3 تير 1393
khili doooost daram asma goli
پاسخ:تو لطف داری عزیزدل اسما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,ساعت 19:31 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت